Sevvalll42 Güzelim bak amacım seni üzmek yada kırmak asla değil. Her postuna yorum yapıyorum yada denk geliyorum. Evlat bu istenmez mi tabiki istenir, ama çok acele ediyorsun kafana çok takıyorsun, bilimsel olarak rahim beyinle orantılı sen ne kadar istersen beyin strese girer rahim kabul etmez, o yüzden sana diyprum bekle kafanı boşalt, her ay değil de 1 ay dolu 1 ay boş geçir, kafan boşalsın bak Allah büyük nasıl güzel bebeğin olucak sen gör. Benimde bebeğim yok bak 3 senelik evliyim olmuyo, nasip değil doktor doktor gezdim gitmediğim hastane kalmadı, doktor tüp bebek diyo bak bende maddi yönden sınanıyorum param yok, satacak bişeyim yok nasıl yapıyım şimdi? Ama araştırıyorum deniyorum bakıyorum adet olmak, 1 damla kan görmek için nasıl çırpınıyorum yumurtlamam olsun diye, şükret ki sen adet görüyorsun ya benim gibi olsan.. Sabret canım sabret emin ol olucak, ümidini kesme ama kendini de yorma.