kubraaa123 Allah’ın işine karıştığımız yok canım. Rabbim herşeyin en doğru zamanını bilir zaten. Ben bunun postlarını sürekli görüyorum adetine hep 12-13 kala hamilemiyim diye post açıyo, işin tuhaf tarafı bir çocuğu var ve mantıken ne Zaman hamile kalabildiğini bilmesi gerekir. Gerçekten üzülüyorum anlıyorum çocuk istediğini bende aynı durumdayım bende istiyorum, ben her postuna abartısız aynı yorumu yapıyorum bekle zamanı var çok isteme sınanırsın diyorum. Etrafımda çocuk sahibi olmak isteyen ve çok farklı dertlerle sınanan o kadar insan var ki arkadaşa bunu anlatmayı çalışıyorum ama o ısrarla her ay aynı postu açmaya devam ediyor. Ne diyelim evet hamilesin diye ümit mi verelim duymak istediği bu mu onu anlamadım. Resmen takıntı haline getirmiş bu durumu. Kimse cevap vermeyince sürekli yazıyor. Yani bi dur adetin geçsin bi bekle ama yok