sariniz13 MrsBalkay bende kocaeli gebzedeyim 🌸 soyisimlerimiz aynı olunca sevindim. Balkay soyisimli nadir insanlar var
Sadiyekrn07 Dillloooo benimki de öyleydi 30 haftadayım 1-2 gün sürdü sonra hareketlendi normal de de çok hareketli insan hareket etmeyince korkuyor ama hiç etmiyorsa gün içinde doktora git için rahatlasın ❤️
Meyranas Dillloooo yerleri daraldığı için o haftadan sonra net hareketleri olmuyor ama yinede doktora gitmekte fayda var günde 10 kere hareket ediyorsamı ne bi sorun teşkil etmiyor demişlerdi
Nuraslanklc Dillloooo Dr a gittiniz mi 2 gün önce kontrol de doktorum bebeğin hareketlerini takip et sürekli demişti bu haftalarda artık hareketleri önem kazanıyor çünkü