Dillloooo Haftaödayım her gün kıpır kıpır hiç uyumayan oğlumun hareketlerini dün çok az hissettim şimdi de hiç hissetmiyorum geceden beri korkuyorum y bu haftalarda azalan var mı ? Acaba pozisyon mu değiştirdi
minikinsantanesi Dillloooo bu haftalar bi tık yavaşlıyor ama hiç hissetmediyseniz acile gidin hissetmiyorum deyin hemen baksınlar tehlikeye atmayın
Sulemrullah Dillloooo hastahaneye gittiniz mi? Tatlı bir şeyler yiyin ve sol tarafınıza yatıp ellerinizi karnınıza koyun. Bazen hareket ediyor biz hissetmiyoruz ve günde 20 saate yakın uyuyolar :)
Hilaalc Dillloooo Ay şey bendede var 30+2 deyim bu aralar bazen hissediyorum bazen uzun süre hissetmiyorum buda beni çook üzüyor . Mesela dünden beri çok az hareket ediyor Hareketleriinde azalma oldu 😔
asell13 Dillloooo bi türk kahvesiyle çikolata yiyip uzan canım yerleri daraldıkça hareketde azalacak korkma
Gezenlady Dillloooo kasları dinlensin öyle hareket eder biyerde öyle okumustum yorulunca uyuyolarmış bende 22 haftada hissetmiştim
gul-lale1 Dillloooo çikolata yiyip sol tarafınıza uzanın ben hep öyle yapıyordum. Ama yine de aklınlzda soru kalmaması için doktora gide bilirsiniz. Aklınıza kötü şeyler getirmeyin, bu haftalarda haraketleri azala bilir, yeri daralıyor çünki
MrsBalkay Dillloooo çok endişe ediyorsanız doktora gidin bence. Çünkü bebeğinizin rutinini en iyi siz bilirsiniz
gul-lale1 Dillloooo çok endişeliyseniz doktora gidip kontrol etdirin bence, inşaAllah iyidir canım merak etme ,stres yapma
sariniz13 MrsBalkay ya merhaba çok alakasız olucak ama isminizi çok merak ettim size özel olarak mesaj da atamıyorum
sariniz13 MrsBalkay bende kocaeli gebzedeyim 🌸 soyisimlerimiz aynı olunca sevindim. Balkay soyisimli nadir insanlar var
Ozlemkaan Dillloooo ya bende bu hafta 30 oldum son birkaç gündür benimki de eskiye nazaran biraz daha az hareket ediyor sakin genelde endişeleniyorum doktora gittim bir sorun yok herşeyins baktı bu bebişler bize oyun yapıyor galiba 😃