teachermom1 Arenn1 Yemezseniz bir şey olmaz. İnternette aratınca kargo ile gönderen epey firma çıkıyor. Sebze meyve dünyası diye bir satıcı reklam vermiş, 0216 ile başlıyor numarası. Bakarsınız. 🍄
Enas2365 Arenn1 tazesini bulamazsanız karışık turşuların içinde oluyor o şekilde nefsiniz körelir belki
gata Arenn1 Aşeriyorum.net diye bi sayfa var daha önce ben sipariş vermiştim ama dondurulmuş gönderiyorlar aynı tadı alamasan da gönlün biraz olsun geçiyor
gamze6606 Arenn1 3 aylıkken aşerdim kayısı çağlasını, eşim birsürü yere baktı bulamadı, bende bulamadım. 6 aylığız hâla yiyemedik. Henüz bir şey olmadı bize😂
Arenn1 AdinsMom ya hic sorma rüyamda da iki tane vardı birini ben yiyorum diğerini başka biri yiyor.Bari ikisini yeseydim.😑