Dolphin16 Rumeysaalper ben ben burdayım haftaya 37+6 da suni sancı verilecek doğum başlatılacak . Gebelik kolestazı çıktı bende doktor 40 haftayı beklemek istemiyor 🥹🥹🥹😕 korkuyorum açıkçası 🫤
1momy Rumeysaalper bende 36+2yim nstde sancım çıktı bakalım bekliyoruz sürekli bir bel ağrısı karın sertleşmesi yaşıyorum hareket etmek artık ağırlaştıı :(
ElifKarata Rumeysaalper 36+3 dün kontrolden geldim 38+6 ya sezaryen günü verdi. 30 ocakta dogurucam ben yine 26 sina kadar dogururum diyordum ama 5 gün daha kitledi doktorum sagolsun dayanmaya artk gucumde kalmadı çok zorlanıyorum. Bulaşık makinesini yerlestirirken 3.4 kere sandalyeye oturup dinleniyorum o derece nefes nefeseym düşün 🤣🤣🤣
Minederin Rumeysaalper 37 haftalik olacağım kac gundur bebegim hic yok denecek kadar az hareket ediyor endişelenmeli miyim pazartesi gideceğim hastaneye
Rumeysaalper Ziynetdefne16 ayy 🥺 çok geçmiş olsun, herkes grip şu dönemde. fazla insanla temas etmemek lazım
Ziynetdefne16 Rumeysaalper aynen inan dışarı çıkmıyorum kızım var okula giden eşim var ise gidiyor onlar getiriyor 2 haftadır duzelemedim 38 haftalık sezaryen olacam hala iyileşmedim
Rumeysaalper Ziynetdefne16 limonlu doğal ıhlamur filan dene. bu süreçte de iyileşmek zor oluyor ilaçsız umarım hemen iyileşirsin🌸 sezeryan için hangi tarihe gün verdi doktorun
Ziynetdefne16 Rumeysaalper kuzum yapmadığım şey kalmadı doğal olarak ama yok banamisin demiyor burnum kapalı nefes alamıyorum uyuyamıyorum . 25 Ocak gibi alırız dedi bakalım
Rumeysaalper Ziynetdefne16 bir dahaki kontrolünde doktoruna sor en iyisi benimde ilk gebeliğim tecrübem olsa keşke paylaşmak isterdim. Kalan 13-14 günlük süreçte iyileş inşallah hemencik
Rumeysaalper Ziynetdefne16 benim belimde çok ağrım oluyor . Birde böbrek genişlemesi oldu daha 1 hafta önce, onun ağrısı mahvediyor beni. Bende de bu ağrılardan uyku yok 😒
Rumeysaalper Birde 2 gündür dönerken, kalkarken belim kalça kemiklerim resmen çıtırdıyor sende öyle bişey oluyor mu ?
lilasmom_ Rumeysaalper 3 gecedir aynı şeyi yaşıyorum ağrıdan uyuyamıyorum yatağa da girmek istemiyorum 😢 neden olabilir bu
Ziynetdefne16 Rumeysaalper ben donemiyorum kalça kemiklerim çok ağrıyor gece uykumda dönerken bile eşim donduruyor kalça kemiği ağrısından
Rumeysaalper Dolphin16 kolaylıkla atlatırsın inşallah bebeğin durumu nasıl? Gelişimi, kilosu iyiyse doğum olsa da sorun olmuyor diyorlar
Mujmuj-1 Ağrılardan uyyamıyoruz ki böbrek genişlemeleri ekstra sırtımdaki kemikler kırılıyo ağrıdan dönemiyorum acıdan ağrıdan allah sabır versin bizlere
Rumeysaalper Mujmuj-1 of çok geçmiş olsun umarım sağ Salim doğumumuzu gerçekleştiririz ve bu ağrılardan kurtuluruz 🤲🏻🥹
Rumeysaalper lilasmom_ hiç bilmiyorum benimde ilk gebeliğim herkesin farklı oluyor diyor çevremdekiler ama bende aynı gece olsun istemiyorum sürekli ağrı uyuyamama 😕
Dolphin16 Rumeysaalper bebeğin gelişimi iyisi aslında 3000 kiloydu en son bakalım ne kadar doğacak 40 haftalık olaydı 4 küsür olurdu kilosu dedi doktor ilk oğlumda 4800 doğmuştu normal doğum . Sağlıkla gelsin hepsi kilo sorun değil alırlar büyürler 🥹🥹🧿
GamzeTopluKk 37+2 yım 24 Ocak vuslata eriyorum kızımla hastalandım öksürükten kaburgam zedelenmiş ağrı içindeyim bir yandan hazırlıklar.. bunada şükür