Aabbccc Ysmnpmk öyle mi cnm vallahi Murat hocaya sorduk tek toplama zamanı gelmen yeterli demişti ama gelir yüksek ihtimalle🙂 mecbur
Hlmsml Aabbccc evet canım çünkü ailene üzüntünü ağrını sızını çok gösteremiyorsun insan yanında eşini arıyor ben çok istemiştim ama olmadı inşallah siizn olur ♥️
Hlmsml Aabbccc hastaneyi ara sor istersen canım bilgi verirler biz en başta konuştuğumuzda da söylemiştik izni ona göre ayarlayalım diye gerek yok demişlerdi
Aabbccc Hlmsml amin inşallah canım benim ay sonu gibi adet olacam bir âdet oldum 2.adetim ay sonunda Şubat gibi transfer olur herhalde gecikme olmazsa adetimde
Hlmsml Aabbccc çok güzel bir duygu transfer anını ultrason cihazından izliyorsun zaten. enjekte edince orada minicik bir nokta beliriyor. Bütün duygular o an yükleniyor :)
YarenUmut Aabbccc ben yaptırdığım da ya eşim Gelecekti, ya da noterde imza wermesi lazımmış hastane öyle dedi.