Benim merkezimde eşi istemişti çünkü transfere kadar belki eşler arası sorun çıkar ve bi taraf transferi istemeyebilir ilerisi için yapan kişilere dava açabilir ben yoktum imza atmadım neden transfer ettiniz diye oyüzden eşin olmasını istiyorlar diye biliyorum canım