Mervegngr06 Nur_50 benim 37 artı 2 geceler çok zor geçiyor rahmime baskı hissediyorum ilk geveligim doktor bir şey demedi size bir tarih verdi mi
Firstmomfirstchild Nur_50 pazar günü bizde 37 olacağız. Senle ayni anda ilerledik :)) bakalım önce kim meleğini alacak sağlıcakla 🥰 doğurduğunda mutlaka post aç :))
Nur_50 Mervegngr06 normal doğum olarak ilerliyoruz o yüzden net tarih vermedi ama en geç 4 şubat doğuma alırız dedi.
Esrolojii Zeyy76 37+4 20 Ocak sezaryen günüm 🤗 sancılarınızı nasıl hissediyorsunuz kasigimda başlayıp vajinamda hissettiğim kramplar oluyor bu sancı mıdır
_mustafa_yasemin Nur_50 2. Sezeryan geçmişte preeklampsi öyküsü var çok erken sayılmaz 37. Hafta miad kabul ediliyor ☺
Nur_50 Firstmomfirstchild amin inşallah 😀 hiç doğum zamanı gelmeyecek hissi var inan zamanı gelince açarım sende aç😊🌼
LamiyaCetinkaya Nur_50 yavaş yavaş Şubat annelerinin sırası geliyor be🥲 34+1 oldum, Şubat sonu doğum görünüyor, benimle aynı ayda doğum yapacakların 37′leri gördüğü gerçeği bir tık gözlerimi yaşarttı ❤️
Firstmomfirstchild Nur_50 normal doğum yapmak istiyorsun dimi :))? O zaman hic gecmez. Gece sancım oluyor diyorum aha sabaha cocuk gelir gelmiyor 😅 kandiriyor