Ben şanlıurfada yaşıyorum bize 500 geldi. 40ta yanıyor. Hiç kapatmadık. Ama burası sıcak olduğu için kombi çalışıp çalışıp duruyor mesela. Ama erzurum erzincan ya da başka soğuk illerde daha çok çalışıyor kombi. Birde ekonomik ve comfort ayarı var. Ekonomik ayarda ara ara durduğu için az yakıyor