Günaydın anneler benim ilk gebeliğim preeklampsili olduğu için şuan 2.ye hamileyim 25 haftalık gecen çarşamba doktor kontrolüm vardı aynısı dedim göz göz köpük oluyor die oda idrar tahlill istedi temiz çıktı çok şükür arkdaslarinda dediği gibi hızlı yapma su icmemek tuvaletini tutmak hepsi yapar dedi önemli olan tansiyonun ve şişme olmaması dedi 14 9 görürsen acile gel dedi benim de en fazla 13 8 çıkıyor çok şükür inşallah doğuma kadar çıkmaz vaktinde doğum yaparız