ponck-123 hamilelikte ödem illaki olur daha çok yüzünüz ve eliniz ani şişerse korkun diyorlar ama doktorlar daha iyi bilir ben instagramda bir ebenin paylaşımında görmüştüm ama yüz el kısmını ama kimi insan ayaktada sıkıntı yaşıyor şimdi bunun için takipsiz ne kadar normal dersek sizin için risk olur imkanınız varsa tansiyon takibi yapabilirsiniz en iyi sonuç o olur sizin için ☺️