bbaby44 gaye1807 sizde geç bir haftada gitmissiniz yani gitsek kabul eder belki bizide normal mi oldu doğumunuz ekibi nasildi ilgileri vs
Cansuuu54 bbaby44 ben 3.5 sene önce normal doğum yaptım ve en büyük şükürlerimden biridir Sedat bey.. kesinlikle gönül rahatlığıyla kendisine güvenebilirsin☺️
MorKelebek54 annevebebek17 guncel fiyati bile uygun bence piyasaya gore ben 20 binden asagida sanmiyodum ama gayet iyi bence boyle bi doktor icin peki normal dogum mu sezeryan icin mi 18 bin kuzum
MorKelebek54 annevebebek17 anladim kuzum normal dogum sakaryada garip bi sekilde sezeryana gore daha oahali o da 20 bin felandirz seseryan nedense nkrmal doguma gore uygun oluyo
Nurbusra_ MorKelebek54 her yerde öyle İstanbul’da da sezeryan daha ucuz heralde normalde takip etmek falan daha uğraştırıcı açıklık kontrolü falan yapıyolar ya sürekli o yüzden daha pahalı bence sezeryanda şu gün gel diyorlar gidiyorsun kesip alıyolar 😃😃