İlk kızımı sedat umur doktorunda beyhekim de çalışıyordu o zaman orada yaptım çok çok memnun kaldım :) Şimdi ikinciye hamileyim biraz diyorum zaman geçsin öyle başlarım sedat umura benim arkadaşım daha bir buçuk ay önce doğum yaptı medarda 16 bine ama 18 bin oldu demişti doktor daha önceden anlaşmalı olduğu için 16 binden doğurdu ben doğurana kadar da kesin artar da fiyatı 🤣