Prmdkanneee sellyxm ay ben göremedim testiniziii ben dayanamadım yaptım yarın sabah erken gebelik test yapıcam 😍
Duygu9604 @Prmdkanneee evet çıktı bende inanmamıştım ama maalesef gebelik olmadığında 2. Çizginin çıkması mümkün olmuyor :)
turkan403 Prmdkanneee hemen çıktıysa kesinlikle var silik çıkmış küçük oldu için iki gün snra tekrarlayın koyulaşır ama 1hafta gecikme bekleyn kan verin derim 🤍
Rumusugur turkan403 bende göremedım ama benim adetim neden gecikti normalde asla gecikmezdi en fazla 1 gün şu anlamadım ya 😞
Ebbruc Rumusugur geç döllenme de olabilir, stres yaptığın içinde gecikmiş olabilir . Bekle 3-4 gün daha öyle tekrar test yap canım
turkan403 Rumusugur belki daha küçüktür moralini bozma hemen regln 1hafta geçince kan versin en sağlıklısı
Prmdkanneee Aysnr11 bugün sabah verdim ama bu testi akşam yaptım cikmamazlik gibi bir şey olur mu çünkü çok silik çıktı ya
ey_ber Prmdkanneee yaaa inanmıyorum baya baya var hadi hayırlı olsun kan sonucun çıkınca haber ver mutlaka🥰