Biz esimle kiz istiyorduk ama icten ice erkek diyordum. 13+5te ogrendik cinsiyeti. Eşim erkek oldugunu ogrenince cok üzüldü hatta cinsiyet partisinde bir fotoğrafları var ilerde asla cocugun gormemesi lazım 😁 bir iki gün acaba mı dedi? Ama simdi 26 haftalığım oglumda oglum diye telef oluyo. Erkek adamin erkek oglu diyor tuhaf bir psikoloji 😂
Benimde icim burkulmadi yalan degil ama 16. Haftada tekmesini hissedince bir anda annelik icimi sardı sıcacık oldum. Bütün buruklugum kayboldu