Dün 13+5’ te ikili tarama testini yaptırdığımız Perinatoloji doktorumuz cinsiyet için haftamızın erken olduğunu söyledi sonrasında Erkek olarak tahminde bulundu. Aslında teste giderken aklımda tek olan bebeğimin sağlıklı olmasıydı, aklıma cinsiyeti sormak dahi gelmedi eşim sordu. Fakat anladım ki kendimi kıza çok alıştırmışım. Hep öyle hissettim. Açıkçası hamile kalmadan bunun içinde çok dua ettim. Burada tahminde bulunanlar tüm teoriler takvimler kızı gösteriyordu bu beni dahada kıza odakladı. Dün cinsiyeti öğrenince sevinemedim sanki ve sonrasında bu bende çok vicdan azabı yaptı. Kendimi internette cinsiyette yanılma vs araştırmaları yaparken buldum ve sonra çok utandım. Bu psikolojiden nasıl kurtulabilirim :(