Elifya1 Baycam normal şekilde gözükmüyo ama flaş tutunca sanki çok hafiften gölgesi gibi🥹🫣💖 inşaAllah vardır
Baycam Elifya1 kesin vardır eğer görüyorsan sabah ilk ıdrarınla tekrar yap canım hayırlı olsun gözünüz aydın
Elifya1 2prensesannesiiii kuruma değildi ilk yaptığım 3 dakikada bile silik gözüküyordu önden. Flaş tutunca pembe pembe arkadan gözüküyordu hafiflikten hatta. Ama bugün ki önden hiç gözükmüyo arkadan flaş tutunca anca hafif silik gözüküyor sanki
Elifya1 2prensesannesiiii pazartesi kontrole gidecektim zaten akıntıda artış var baya diye onu da veririm aradan çıkar hem.