iremdemirr @Ahseney az önce biyofizik miydi neydi onu yaptılar bebeğin içerde takla atıyor dediler ekrana baktm gerçekten kıpır kıpır ama ben hissetmedim🥹 Korkma yani demek ki hissedilmediği zamanlar da oluyomuş
Ahseney iremdemirr ayy sizin adınıza çok sevindim 🥹 Sorun yoktur inşallah naptınız çıktınız mı hastaneden?
iremdemirr @Ahseney çıkamadım, sancılarım çıkıyor 60-100 arası ve gelip gidip açılmama bakıyolar açılma yok ama. Yarın taburcu edebilirler
Minikkimyager iremdemirr son altı saati diyebilirim .herkese ayni etki olmaz tabide .ben baya yirtilmistim .naptınız ciktinizmi
iremdemirr @Minikkimyager çıktım canım hissetmediğim sancılarım çıkıyor açılmam yok iki kez orayı uyardılar baya da yaktılar canımı ama ne yazık ki açılmam yine yok🤷🏼♀️