iremdemirr Kızlaar hareketlerde azalma sebebiyle yatış verildi sancım çıkıyor nst de, en son 70-75 lere kadar çıkıyodu açılmama baktılar 3 defa en sonda yumuşama var açılma yok dediler sizce nolur çok korkuyorum 🥹
Minikkimyager iremdemirr bebek hareketleri azalmissa suni sancı verirler belki bana öyle yapmışlardı .hiç açılmamda yoktu .
GamzeErva Minikkimyager benimde hic açılmam yok sancim veya bebegin suyunda da bi azalma yok ama pazartesi günü tam 40 haftalik oluyor pazartesi gel suni verelim dediler sence ne kadar mantıklı kafam cok karışık
ravzae Minikkimyager açılma olmazsa sancı vermezler, sezeryan olur açılma olup sancı olmazsa, suni sancı verilir.
hayalim35 GamzeErva bn 41 haftaya kadar bekledim bebeğin durumuna bağlı mesela bnm kızım o kadar beklemesine rağmen 3240 gram doğdu en iyisini doktorun bilir
Minikkimyager GamzeErva ben sezeryandan korkuyorum ya .doktorunuzu dinleyin onlar uzmanı sonuçta .sağlıkla dogurun inşallah
Minikkimyager iremdemirr 13 saatte doğurmuştum .İlk iki buçuk üç saat falan bişey anlamadım sonradan başladi acilmam
Minigiim-vebenn52 ravzae suni verirler verince açılma olmasını bekliyorlarmış bebeğin inmesini bekliyorlarmış sorun olursa sezeryana alınıyo
Ahseney Hareketlerinde azalmayı nasıl fark ettiniz hiç mi hareket etmiyordu yoksa siz Dürttüğünüz de mi hareket ediyordu?
iremdemirr @Ahseney kıpır kıpırdı son 1 haftada günde 2-3-4 kez oynamaya başladı elimi koysamda oynamıyodu
Ahseney iremdemirr ya bende 36 haftalığa girdim.Çok bir hareketliliği yok normalde de kıpır kıpır değildi yeri daraldığı için normaldir diye düşünüyordum.İçimde şüphe oluştu sizde öyle yazınca.Pazartesi kontrolüm var onu bekliyordum bende.
Minikkimyager iremdemirr son altı saati diyebilirim .herkese ayni etki olmaz tabide .ben baya yirtilmistim .naptınız ciktinizmi
iremdemirr @"Sofiaa ya bana alttan muayene yaptı ilk ikisi acımadı son yaptığı çok can yakıcıydı muhtemelen uyarı verdiler, senin sancın kaça kadar çıktı