Glcn2024 Edakrpnr_0 kusura bakma anladığın gibi bi kişiliğim yok aşırı şaşırdım sadece ilk kez duyduğum için seni kırmak istemedim en kısa zamanda şifanı bulursun inşallah
tugcesakzci Edakrpnr_0 bence şikayetçi ol eğer olmadıysan. Normal doğum diye diretmeselerdi bu kadar belki yaşamayacaktın böyle bir durumu çok üzüldüm. Bir an önce sağlığına kavuşursun inşallah 🙏🙏