Edakrpnr_0 Kızlar 6 gün önce sezeryan doğum yaptım 10 gün sonda takılı kalıyor mecbur 4 gün sonra dikiş ve sondayı çıkarttırmaya gidicem ama korkuyorum sonda çıkartılırken nasıl oluyor acıyormu nolur bilen söyleyebeilirmi
merii10 Edakrpnr_0 normalde sonda sezeryan sonrası cikarilmiyormuydu başka bı sorundan dolayı mı takılı kaldı
myangelson Edakrpnr_0 sonda uyuşukluk geçince hemen çıkartılır aynı gün sizde neden bu kadar uzun durdu onu anlamadım ama acısı olmuyor saniyelik ufak bir sızı oldu o kadar ondan da birşey olmuyor
Pyrzysm Edakrpnr_0 normalde sezeryanlarda sonda 6 saat sonra çıkartılıyor ama acı yok anlık bisey hisediyorsun sizinki neden bu kadar uzun süre kaldı baska bi sorunmu vardı
tugcesakzci Edakrpnr_0 sezaryenden sonra en geç 8 saatte falan sonda çıkarılır. Size neden böyle bir şey yaptılar
Ayyseek Edakrpnr_0 az acır hissetmezsin belkide ama ablam sezeryan oldu 1 gece kaldı sadce sonda sabah çıkardılar size neden o kadar takıldı
pnar8007 Edakrpnr_0 neden 10 gün ? Bende 10 gün öne doğum yaptım 6 saat sonra çıkarıldı yani yürüyeceğim zaman dikişimi de bugün aldırdım
Glcn2024 10 gün sonda takılı kaldığını ilk kez sizde duydum sülalemde herkes sezaryen oldu bende dahil ayağa kalkmaya başlayınca çıkartıyorlar zaten hissetmiyorsun bile ama çok saçma çiş torbası ile mi geziyorsun 6 gündür ?
Edakrpnr_0 Glcn2024 ne kadar saçma bir konuşma tarzın var senin sülalenin mesanesi kesilmemiş demekki ameliyatta bende memnun değilim elimde çiş torbası ile gezmeye insanların hassas döneminde saçma sapan yorum yapan insanlardansınız çok belli umarım elinizde çiş torbası ile gezmek zorunda kalmazsınız
Demetrana Edakrpnr_0 Ayyy canım çok geçmiş olsun çıkarılırken hiç acımıyor aksine rahatlama oluyor dr hatası neler çektiriyor insana işte 😔 RABBİM yar ve yardımcın olsun inşallah evladınla eşinle beraber hayırlı sağlıklı uzun güzel ömürler nasip etsin inşallah
tugcesakzci Edakrpnr_0 çok geçmiş olsun canım doğum hikayeni okudum gördüm. Hangi hastane bunu yapan?
Glcn2024 Edakrpnr_0 kusura bakma anladığın gibi bi kişiliğim yok aşırı şaşırdım sadece ilk kez duyduğum için seni kırmak istemedim en kısa zamanda şifanı bulursun inşallah
Edakrpnr_0 Demetrana çok teşekkür ederim evet malesef öyle doktor hatası yüzünden kaç gündür zorlanıyorum dikiş acısı ayrı sonda sıkıntısı ayrı
Gmzgm Edakrpnr_0 geçmiş olsun canim sonda kolay çıkıyo agri acı hissetmiyosun enfeksiyon sıkıntın olmaz insallah
Edakrpnr_0 Gmzgm çok teşekkür ederim artık doğumdan sonra o kadar canım acıdı ki korkuyorum oda acıtıcak diye
tugcesakzci Edakrpnr_0 bence şikayetçi ol eğer olmadıysan. Normal doğum diye diretmeselerdi bu kadar belki yaşamayacaktın böyle bir durumu çok üzüldüm. Bir an önce sağlığına kavuşursun inşallah 🙏🙏