Tinii_minii_mom Kızlar bugün 2 doz celedandı sanırım adı onu oldum 2 dozda yarın vurulcam. Yan etki olarak bebeğin hareketlerinde zayıflama diyordu. Başka kötü etkisi var mı bilen var mı zararlı bi ilaç değil demi
DilanDelal Tinii_minii_mom ben de vuruldum. Celestonedu sanırım adı. Bende alerjik reaksiyon gösterdi ama iki güne geçti. Kortizonlu ilaç olduğu için birkaç gün tuzlu ve tatlı yiyeceklerden kaçının. Onun dışında bir şey olmaz inş
umrumdadegil Tinii_minii_mom bende bebek hareketi azaldı ve tuzlu ve şekerli yenmemesi gerektiğini bilmiyordum başta şekerli bir şeyler yedim biraz şekerim fırlamıştı
dolunay__ Tinii_minii_mom yooo niye zararlı olsun ki bende vuruldum aradan havtalar geçti cok şükür birşey yok
Tinii_minii_mom DilanDelal ay bendede gösterdim dün 11de oldum. Akşama doğru bebek hareketleri yavaşladı gece biraz hareketlendi. Sabah 7de birdaha vuruldum hala çok çok az hareketi. Şekerim açlık 125 tokluk 155 oldu iki gündür. Yani bütün yan etkileri yaşadım
DilanDelal Tinii_minii_mom ağır bir iğne olduğu için yan etkileri biraz fazla oluyor. İnş etkisini görürüz
Tinii_minii_mom DilanDelal inşallah ya her şey gerçekten biraz daha içeride sağlıklıca dursunlar diyee
Tinii_minii_mom SSenaaa 2 hafta gerifen geliyor bebişim maalesef. 33tede sancı çıktı. 34te de ağrım çoktu çok korktum erken doğarsa diye onun için yaptı doktor ciğerleri erken gelişsin diye herkese o sebeple yapılıyor
Tinii_minii_mom umrumdadegil ay aynı aynı banada kimse demedi yeme diye dün yedim 154 çıktı bugün yemedim gerçi yine 154 çıktı. Aslında düzenli olarak evdede ölçerim hep düşük çıkar bu iğne artırdı
umrumdadegil Tinii_minii_mom aynen arttırıyor şekerli yiyince ekstra fırladı 250yi gördüm ben çok korkmuştum
Tinii_minii_mom umrumdadegil kısaymış ama 4-5 gün sürüyormuş bu durum geçiyormuş. O zamana kadar bebişlere yüksekliği zarar vermesin yeter ya
Tinii_minii_mom Of kızlar ya ciğer geliştiricinin ikinci dozunu sabah oldum yaklaşık 5-6 saattir hareket hissetmedim aşırı korkuyorum ya böyle olan var mı
dolunay__ Tinii_minii_mom birşey olmaz korkma sonra kıpır kıpır hareket ediyorlar bende üç iğne oldum 😅 şuan bile hereket ediyor Masallh
dolunay__ Tinii_minii_mom üç ciğer geliştirici vurdular o kadar hareket azlığı yoktu şimdi 36 6 havtalik oldum sen kendini tedirgin etme o hareket eder istersen doktura git kac havtalik oldun sen canim