Ayselcnt hyena çok silik görünüyor sanki.. hayırlısıyla sağlıklı bir gebeliğiniz olur inşaAllah.. testin markası nedir.. birde adetinize kaç gün var?
hyena Ayselcnt awox marka 2 gündür yapıyorum bugün böyle çıktı 5 gün kaldı görünüyor ama düzensiz adet göndüm var
Baycam hyena ilk testim de 7 saat sonra çizgiyi görmüştüm çizgi çıktıysa gebelik vardır canım kendine dikkat et kan testi yaptır hayırlı olsun
Baycam hyena ilk testim de 7 saat sonra çizgiyi görmüştüm çizgi çıktıysa gebelik vardır canım kendine dikkat et kan testi yaptır hayırlı olsun
hyena Baycam salgından bende nasibimi aldım olur ki gebe kalırım diye ilaç bile içmeden atlattım sayılır hala tam iyileşmiş değilim bakalım inşallah vardır