Leyla1993 Ben resim yüklemeyi bilmiyorum 75 mg şeker yüklemesini yaptırdım suyum artmaya başlayınca 1. Saat tokluk şekerim 189 çıktı hem özel hem devlet takipliyim özeldeki dr şekerin sınırda karbonhidratı kes meyve çok yeme dedi devlet hastanesindeki drum 1. Saat yüksek çıkmış riske atmayalım dedi dahiliyeye sevk etti randevu bile almadan direk gönderdi dahiliye çok acil bir durum değilmiş niye bu kadar acele etti dedi hatta sonra mecbur şeker takibi yazdı 10 gün boyunca günde 4 kere 1 açlık 3 tokluk şekerini ölç yaz dedi diyetisyene gönderdi diyetisyende kiloma göre bana bir diyet listesi verdi 3 ana öğün 3 ara öğün hiç aç kalmayacaksın az az sık sık yiyeceksin bu diyetle dedi