Yatış neden ? Benim 25. Haftada suyum fazlaydı. Şeker yüklemesi yaptım çıkmadı. Yediklerime dikkat ettim. Karbonhidrat tüketmedim. Beyaz ekmek yemedim. Şekerli ürünleri tüketmedim. Şekeri yüksek meyveler dahi. Bir nevi diyet uyguladım. 28. Haftamda normale döndü. Pazarteside doğumum var hala suyumuz iyi. Suyu çok olupta sağlıkla zamanında doğum yapanlarda var. Benim annem beni doğururkende suyum fazlaymış. Herhangi bir durum yaşanmadı. Genelde şekere bağlıyorlar çıkmazsada sebebi bilinmiyor .