Benim eylülde evimi sattılar hiç haberimiz olmadı, meğerse kayınvalidesinin üzerine geçirmiş evi sırf kirayı yükseltsin bize çık deme hakları olsun diye kızı gelecekmiş sözde. Sonra hayır kızım gelmeyecek ama 3000 e oturuyorsunuz ya çıkın ya şimdi 5 yapalım sonra yine zam yapalım dedi. Zaten ocaktan ocağa zam yapıyorduk kabul ettim şimdi 5 yapalım sonra de neyse kuralı ona göre yaparız dedim çünkü onu da anladım benimde evim olsa istemeyebilirdim 3000 e oturulmasını. Ocak geldi 12 bin istedi mümkün değil dedim 8 e düşerim dedi sen daha 3 ay önce zam yaptın yapamazsın dedim. İlk konuştuğumuzda ben diğer ev sahipleri gibi gaddar değilim demişti ama apartmanda en yüksek kira 7000. O kadar vicdansız ki banane senin nasıl ödeyeceğin gerekirse doğalgazını kıs, daha küçük eve geç dedi. Evi yeni satın aldığı için kızını gönderir bizi çıkarır diye mecburen kabul ettim çünkü doğumuma 2 ay kaldı ve çok zor olur bizim için. Bebek 2 ay sonra doğacak bunu biliyor ve bana doğalgazını kıs yine de düşünüyorum banane ödeyemezsen çık git dedi. Rızkımızı yiyor ve Allah’ından bulsun. Bu güne kadar kimseye kötü bir dua etmişliğim yoktu, ama Allah’ta bebeğimin hakkını çıkarsın. Keşke en başından anlayış göstermeyip 5 i kabul etmeseydim. Bazı insanlar kötü kalpli. Bize de o denk geldi 🤦🏼♀️