2500 du kiramız 10 bin istediler kabul etmeyince mahkemelik olduk arabulucuyla 6,5 bine anlaştık aidatla birlikte temmuzun 15 ine kadar tabi bu fiyat normalde 20 bine yeni kiracı alıyorlarmış.Temmuz da evi boşaltmamız lazım 😏 Nasıl geçinecek millet aldığın maaşın yarısı kiraya gidiyor Allah herkesin yardımcısı olsun 🤲🏻