bicirinannesi Yagmurkrtoglu ne zaman kontrole gideceksin? İnşallah görürüz meleklerimizi 🤲🏻 Beklemek çok zor yaa😏
bicirinannesi Busraerrr programda çıkan haftayla doktorunki tuttu mu peki canım? Benim kese göründüğünde hafta olarak bişey yazmıyordu kağıtta
Tuubah Yagmurkrtoglu aynen bende 5+3 te gittim kese görünüyor ama bebiş görünmüyor dedi. Tekrar gidicez bakalım biraz daha büyüsünler ☺️