Ozgekurtt yok canım hiç öyle düşünme keseyi görüyon bu sefer kalp sesini bekliyorsun o yüzden sitres yapma zamanı gelince hepsini göreceğiz inşallah 🤲🏻 ben 6+0ım şimdi bugün gittim 5+6cıktı 1gün geç çıktı ama hiç sıkıntı değil 10gün sonra gel kalp atışı dedi o zamana kadar gitmeyeceğim bekleyecem tabi zor beklemek ama ha deyince bebek olmuyor 9ay bekleyecez sonuç olarak öyle düşün 😊