Ummuhnm celileturk gözün aydın canım bende gördüm bugün kalp atışı için bekliyorum cinsiyet için çok erken önemli olan sağlıkla gelsin inşallah 😊🤲🏻
Dnmzzeda celileturk Hayırlısı olsun sağlıkla vaktiyle gelsin inşallah 🙏 dilimde hep sağlık,vakit ve sonra cinsiyet öğrenene kadar sürekli merakla bekliyordum 16.haftamda öğrendim ☺️
celileturk Ummuhnm tabiki rabbim sağlıklı ve hayırlısını nasip etsin ama merak ta ediyorum. Bir kızımız var 5 yaşında birde oğlumuz olsun çok istiyorum. Rabbim tabi en doğrusunu bilir ama iki dünya meyvesini de tatmak istiyorum :)
celileturk Dnmzzeda ne tarafta gördü doktor ilk keseyi ve cinsiyeti noldu 😍 sağlıkla kavuşun inşallah
Dnmzzeda celileturk İlk sağ tarafa daha yakındı 3-4 ultrason sonra sol taraf gibi oldu kızım olacak inşallah
celileturk _Anonimdenim bi kızım var birde erkek olsun çok istiyorum inşallah sağlıklı olur tabi öncelikle
Ozgekurtt celileturk celileturk Merhaba ben 4+5 te yani dün gittim beta hcg 1393 çıktı ama kese gözükmedi normal mi acaba gözükmemesi
Ozgekurtt Yildiz_20 Anladım peki 5+3 te gitsem sizce gözükür mü inanın o kadar tedirginm ki korkuyorum :(
Ozgekurtt Ummuhnm Ben dün öğrendim gebeliğimi beta verdim 1393 çıktı doktor baktı ama henüz görünmüyo pazartesi gel tekrar dedi ama salı gitmeyi düşünüyorum biraz tedirginimde açkcası korkuyorum