Hanımlar merhabalar dün adet olmam gerekirken olmadım normalde hep erken olurum bekledim olmadı 1 gün gecikti diyebilirim.Eşime test aldırdım yaptım hemen pozitif çıktı şok oldum bi saat sonra 2.testi yaptım o da pozitif ama bugün bildiğiniz adet oldum.Aşırı deredece karın ve bel ağrım var ayrıca adet gibi kanamam var.Hastahaneye gittim kan testi verdim sonuç henüz çıkmadı.Bu şekilde olup sağlıklı süreç geçiren var mı? 4 yaşında bir oğlum var iki sene önce de düşük yapmıştım şu anda da düşük mü acaba diye korkuyorum