Sevde11 Kullandığım ilaçları yazayım kizlar sizler neler kullanıyorsunuz, nasıl hangi saatte icecegime karar veremiyorum of psikolojik olak etkileniyorum🤦♀️ Levotiron , ferrum, decavit, devit-3, duphaston,ecopirin ,omega 3🤦♀️ Sizler neler kullanıyorsunuz
_almirasmom Sevde11 trioıt ılacı sabah folık asıt suan hasta oldum ıcın antibiyotik kan sulandırıcı gece de progestan
Mmeelliikkee Sevde11 ah canımm euthyrox,magvital, magnimore,decavit ,progestan, insülin…. Bitecek inşallah 🤦🏻♀️
Mmeelliikkee Sevde11 normalde öğlen yada kahvaltıdan sonra tok karnına demişti dr ama , gün içerisinde bulantı yaptığı için gece tok almaya çalışıyorum
Cylnglsn @Sevde11 sabah 8 9 arası aç karnına euthyrox 75mg 10da alfamed 250mg kahvaltı yaparken devit3 13te ferrum gece 22de alfamed 23te ferrum hepsine alarm kurdum ve açıklama yazdım hiç aksamıyor böyle ve sabah akşam vajinal progestan
CansuErman Cylnglsn euthytoxu sabah 8 civarı iç bende kullandım 1 ay genelde 8-8 buçuk civarı içtim 1 lere düştü değerim
Bsrrgl Sevde11 sabah aç karnına troid, yok karnına takviye , öğlen tok karnına kalp ilacı birde 2 günde bir d vitamini hapı . Plastik ilaç kutularından kullanıyorum. Karıştırmamak ve kaçırmamak içinde alarm kuruyorum.
Fer4h Ben ilaç kullanmadım ama kusmaktan kullanmafım magnezyuma başlamadım henüz çünkü hamilelik öncesinde kullanmıştım şuan düzenli kan verip değer takibine göre kullanacağım fakat demir başlamam gerek düştüğünü düşünüyorum çünkü canım kar yemek istiyor p tesi kan verip demir başlamamı ister doktorumda büyük ihtimal