Ummhny benim tek.tupum.kapali çıktı tamamen biri acik daha önce kimyasal yaşadım acik tarafa denk geldi demek şimdi aşılama olmadı tüp bebek yaptiricam yasim 31 beklemeyelim dedi doktor tek tuplede olur ama beklemek istemiyorum. Sıvı falan olsa yazarmiydi raporda canim içi sıvı dolu olsa