Erva18 canım senin yaşın daha genc benim 31 olduğu için aşılama sonrasında tüp bebek düşünüyorum hsg öle açılmadı ameliyatla da artırmayı düşünmüyorum zaman kaybı oyuzden aşılama sonfasi tüp bebek düşünüyorum sen de duruma göre bakarsın ilerde doktor dememis doktorun ağzından duymadığın şeye inanma bence sağdan hamile kalabilirsin zaten tek tuple ama zaman alır belki yasin genç daha bekle ozaman tüp artırmada da dış gebelik oluşuyor diyorlar iyi bir doktor bulup konuşmak gerekir ama ben sana Cevat hocayı attim bak ona yaz belki de hsg ile açılır 🌿