esss_92 15+2deyim şuan cinsiyet için 12. Haftada kız gibi ama net bir şey demem için 16. Haftayı bekleyelim dedi şimdi de aile içinde bı cinsiyet partisi yapalım diye tutturdular doktordan kağıda yazmasını isticem artık 🤭 bende şuan sol tarafta hissediyorum bebisi ve sol kalçamda da siyatik ağrı var ağırlık dengem şaştı herhalde hiç olmayan kalça ağrılarım var ilk ogrendigimden beri onun dışında koku hassasiyetim tat hassasiyetim azaldı Allah’a şükür artık yemek yapacak duruma geldim ama çok uyuyorum ya belki günde 10-12 saat uyuyorum bir de gece uyuyamıyorum sabaha karşı hep akşama doğruda uyanıyorum bu nasıl geçecek acaba