ilkine-hamile 1fatma_nurr Doktoruma söyledim bulantım var diye Prilam Dr yazdı bi haftadır kullanıyorum saati geçti mi hemen bulantım artıyor kıvranıyorum uyku yapıyor ama ne yapayım bulantıdan iyidir diyorum kullanıyorum
Sinyo esss_92 evet ilk bebek 🤗 etrafımdakiler baskı yapmasa ben dayanırım ☺️ heçen hafta kontrole gittim hiç sormadım neye benziyor diye ☺️
Rabiul ilkine-hamile bende ilaca başladım akşamları inanılmaz bir bulandım oluyor ama ilaç kesmiyor bende çareyi uyumakta buluyorum 🥲 8 saat arayla almak gerekiyormuş galiba eczacı öyle söyledi emedur kullanıyorum ben
Gulsh61 ilkine-hamile benımde çok bulantım oldu aksamları yatarken iki tane sabah kalkınca bi tane içiyorum iyi geliyor
ilkine-hamile Rabiul benim doktorum Prilam Dr için uyumadan önce al dedi eczası sabah akşam al dedi ben doktorumun dediği gibi yapıyorum ayrıca vitamin hapı için de doktorum bulantını arttırıyor olabilir onu da uyumadan önce al dedi
Rabiul ilkine-hamile doğru folik asidi içtikten sonra midem bulanmaya başlıyor ağzımda kötü tat geliyor ama bulantı ilacım için gece yatmadan içmeye kalkarsam çoktan istifra etmiş olurum 😂
Baycam 13haftalığız doğum 20temmuz görünüyo cinsiyet doktor geçen hafta ikili testte kıza benzetti 14.haftaya tekrar gidicegim o zaman kesinleşir bu arada ben kıpırtısını hissetmeye başladım benim gibi erken hisseden var mı kızlar
Irade_2021 esss_92 Bizde 14haftalik olduk.cinsiyyet doktor erkek dedi.Kizlar nasil geciriyorsuz?ben cok halsizim hic bir sey yapasim gelmiyor