Gebelik_takibi Çift yumurta ikizi anneleri cinsiyetlerinizi ne zaman öğrendiniz kaç haftalıklar ne zaman göbeğiniz çıktı toplanın konuşalım😅🥰
Limonlukekkk Gebelik_takibi ikiz oldugunu çift kese görerek mi anlıo canım doktor bende beta hcg çok yüksek çıktığı için inş ikizdir dedim ama tek kese göründü
19931994 Gebelik_takibi canım 11. Haftadayım bende doktor biri için söyledi 👍🏼 Haftayada diğerini söyleyecek 🤗
Semus06 15nci haftada ogrendik suanda 34 olduk artik full yatisdayiz erken dogum olmasin diye 16-17nci haftalarda baya belliydi karnim
Gebelik_takibi Semus06 Ay ne güzel canım cinsiyetleri ne sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim kuzum 😊
Gebelik_takibi Limonlukekkk Canım ben aşılama ile kaldım hastanede yattım bir süre karnım su topladigi için beta hgc takibi yapılıyordu suya bakılıyordu bir günde 1020 den 2020 oldu ertesi gün 2 kese göründü içinde bebeklerle çift yumurta ikizleri ama bazı çift yumurta ikizlerinde geç döllenme olduğu için 1 hafta sonra da görülebilir
Merveemin_96 Limonlukekkk vallahi sonrada görünüz kaç haftasınız bilmiyorum ama, ilk gittik tek kese dedi, sonra gittik 6+5 kalp atışı dinledik, 8+1 de gittim ki iki kese 😲 şok olduk 😍
Funda54 Bende 7+4 düm çift yumurta ikizi ilk keseyi 5+1 de gördük ikinci keseyi bı hafta sonra gördük üç gün geriydi biri sonradan da görülebiliyor
Kahramankentli Çift yumurta kızlarımı bekliyorum 34.haftamdayım Benim betam normal ilerliyordu 165 ile öğrendim iki gün sonra 350 ye çıkmıştı 16_17 hafta gibi karnım çıkmaya başladı baya erken çıktı şimdi de sağdan sola dönemiyorum bi doğursaydık Allah’ın izniyle
Gebelik_takibi 19931994 Bn 11+4 de gittim cnm sırt sırta yaslanmışlar oturuyordu doktorumda ztn sadece tahmin edebilirdim şu an erken dedi 1 Şubat’ta cinsiyet için gün verdi 😊
Ceylan634 Merveemin_96 4 haftaliken gitim 345 di ama ikiz kese falan girmedim 10 haftalık oldunda gidicem acaba ikiz olabilirmi şüpeye girdim7 hft6 günlük yarın 8 hafata olucaz
Merve2505 Limonlukekkk benimde 4+4 de 10600 çıkmıştı küçük bir tane kese gördük haftaya birdaha gidicem doktorda bana aynı şeyleri söyledi bakalım kısmet