begummsfrgl Ben Rusya’da yaşıyorum ilk gittiğim doktor çok kötü bir detayli usg yapmıştı diye dün gitmişken yeni doktorum incik cincik bakti 😁 Çok şükür her şey iyi boyu 36 cm kilosu 772 gram çıktı. Boyu iyi ama haftasına göre biraz zayif kalmış bunun sebebi de demir eksikliğim olduğunu söyledi doktor. Demir için kan aldı sonuçlara göre damardan demir yüklemesi yapabilirmiş :( Hala çıkmadı sonuçlarim bekliyorum gerginlikle 😭 Onun dışında şekerim çıkmadı 🥰 Sizin kilo boy nedir baktiniz mi bu hafta ??