ilkgozagrim__ Ne durumdasınız Anneler doğum ne zaman kaç haftalık oldunuz gelin sohbet edelim 🥲👩❤️👩🖤
RM0 ilkgozagrim__ 29. Haftamızdayız uykusuzluk miğde yanması kaburgalara baskı giderek artıyor rabbim sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin 💙🧿🪽
Yagizinannesi_ ilkgozagrim__ 27+4 olduk bugün şeker yüklemem var bakalım hayırlı sonuçlar çıksın inşallah
ilkgozagrim__ RM0 bende de başladı uykusuzluk mide yanması bebişlerimiz sağlıklı olsun da gerisi önemli değil
ilkgozagrim__ Yagizinannesi_ inşallah iyi sonuç çıkar canım ben 25+5 de gittim Verdikleri şeyi kustum sayılmadığı için eve gelmek zorunda kaldım sağlıkla gelsin tüm bebekler
ilkgozagrim__ Yagizinannesi_ abooo o zaman kusarsınnn Ama kusma evde kusarsan gitmenin Bi mantığı yok sayılmaz zaten
ilkgozagrim__ Semolinko ayy Allah yardımcınız olsun zorr bende geçirdim iyileşirsin inşallah bir an önce
Yagmurata24 Günaydınnn kizlar, 25+4 ve şeker yüklemesine gidiyorumm. Beklenen doğum tarihim Nisan 22 civarı ama sezaryen düşündüğüm için daha erken olacak gibi:) sizin doğum tarihleriniz nelerr
ilkgozagrim__ Yagmurata24 ben gittim 25+5 de şeker yüklendi yani hepsini içtim 5 dk sonra kustum sayılmadı yani kurmamak gerekiyordu kendimi tutamadım bizim doğum tarihi 19 u Ama benim bebiş hep 1 hafta önden gidiyor erken olacak gibi bakalım hayırlısı olsun
begummsfrgl Yagmurata24 ayyy benimde 23 Nisan dedi doktor ama sezaryen düşünüyorum. Nasıl gidiyor sizin bebeği net gördünüz mü boyu kilosu nasıllll aynı biriyle görüşmek istiyorum merak ediyorum 🙈
Kiwitoveannesi ilkgozagrim__ Nisan 15 te dogumum var çok az kaldı hersey yolunda çok şükür arada istifra ediyorum oda olcak okadar
tatlibebegim_ ilkgozagrim__ kustuktan sonra tekrar içmedin mi iptal mi oldu bende çok korkuyorum kusucam diye