Kubraaaaa Yesim_dmrcn çok seviyorum Hamza ismini babamın adı hamza. Bende çok istiyorum koymak babamdan dolayı degil gercekten çok seviyorum simdi hamzakoyarsam kayın babamıda koymam laızım ıda Musa ama musa istemiyorum 😂
Deryayilmazkahraman Nisanurr İstanbuldaym ben şuanlik kolan gidiyorum memnunum bakalım degismezse aynı doktor ile devam etmek istiyorum