Nisanurr yağız ismi de güzelmiş
Aminn inşaallah bakalım artık sen ne zaman öğrenmiştin cinsiyeti ? En erken 16 en geç 20. Haftada belli oluyor diyorlar daha var ama büyük ihtimalle eşimin doğum günü zamanına denk gelecek 15 Şubat doğumlu ona sürpriz yapmayı düşünüyorum eşimde bende başta sağlıklı olmasını temenni ederek kız olmasını istiyoruz ama Rabbim neyi nasıp ederse onu yasicz artık.insallah sağlıklı bı şekilde kucağımiza alırız bebislerimizi