Sabrusebat Allah kolaylık versin. 38+2′deyim. Ağırlaşmak nedir bir iki haftadır anladım. İki hafta önce kolaymış gerçekten bugüne göre. Günün her saati mide yanması, kasık ağrısı, bel sırt ağrısı. Rabbim herkese sağlıkla kavuşmayı nasip etsin 🤲
Elsa06 garass İkinciye hamileyim şuan 19+4 valla normal doğum isterim büyük ihtimalle hemen toparlanması kolay oluyor son dakika birşey çıkmazsa hayırlısıyla
Enu1004 Neslihankrc valla bugün bize de 3 telefon geldi rüyalarında görmüşler doğurduğumu😅 daha doğurmadın mı diye soruyorlar… Birini halletseydik sağlıkla inşallah🥹
Esule Sadelim kolay atlatmanıza çok sevindim 🤗 o kadar korkunç şeyler var ki suni sancıyla ilgili insan endişelenmiyo değil🥺 aminn inşallah sağlıkla gelsinler de🤗