Ben 39+5 de yine carsi pazar gezdigim bi gun kimildamadigi icin gece 12 de acile gittim. Ve baktilar 2 cm aciklik. Doktor da sabahi bekle suni verelim acilirsa alalim yoksa sezeryan dedi. Bende alin alin dedim😂 suni sanci verdiler az az serumdan. Sabah 9 aksam 6 da dogurdum normal. Yavasca sanci basliyo, dozu yukselttikce O agri cogaliyo ve geldigini hissettikce sana şoyle şoyle yap diyolar arada gelip acikliga bakıyorlar yada nst ye bagliyolar. Bi bakmissin acilmis hadi diyorlar 🙈 şoyle ikincaksin falan , ve kucaktaaa🩷