kocisininprensesi canım bu ilaç olarak geçmiyor zaten vitamin. Ben hamile kaldıktan sonra tuvalet düzenimi bile kaybetmiştim . Yemek yememekten bağırsaklar çalışmıyordu.Herhün serum hergün hastane tansiyon ayrı açlık ayrı. Bu ilaça başladım çok şükür hamile kaldığım kiloya geri döndüm hatta 3 kilo aldım. 20+1 haftayız kızımla şuan. Çok şükğr tüm testlerimiz detaylı ultrasonumuz iyi çıktı. ilaçın amacı annenin bağışıklığı arttırmak. Bebeğin ihtiyaçlarını anne üzerinden sağlarken anneyi de takviyesiz bırakmamak. Ben çok memnunum. Tabiki önce doktorunuza danışmanız gerekiyor.