Sinemm68 _Mother_ evet aynı saatte sıvı alımı olmadan 29 aralık adet tarihim işte 5 ocakta adetim bitti
_Mother_ Sinemm68 10 gün olmuş adetiniz biteli yani testi yapmaya devam edin her gün testi atın bir kaç gün sonra tam pik olacaktır diye düşünüyorum kaç gün döngünüz
_Mother_ Sinemm68 anladım bazı ovulasyon testleri tam piki göstermiyor en önerilen innovita bende 33 günde bir oluyorum bu aralar sat tarihim 20 Aralık 9 ocakta yumurtlama gördüm bende adet başlangıcından sayarsak 21. Gün oluyor yumurtlama yani
Sinemm68 _Mother_ ya anladım ben devam edeyim bir kaç kişi daha yazdı benimde böyle oldu yumurtlama hamileyim diye bu testlerde belki vardır bir şey
_Mother_ Sinemm68 aynen olabilir kısmet artık siz devam edin yine de testlere adetiniz yeni bitmiş zaten gün aşrı birlikte olun inşallah isteyen herkes bu ay güzel haberler alir
Boncukk123 Denizevren adetin biter bitmez canım ben adetim bitince duş alıyordum hemen ertesi gün başlıyordum 🌸
_Mother_ Sinemm68 en sonda ki bugün yaptığın demi canım değerlendir bugünü yarın pik olur diye düşünüyorum yumurtlama bu zaten
Sinemm68 _Mother_ evet en altta ki en son yaptığım tamam canım değerlendireyim testim bitti alayım mı sence yoksa artık gün aşırı devam edeyim mi?
Denizevren _Mother_ <a href=“https://mutluresim.com/image/nPndQo"><img src=“https://mutluresim.com/images/2024/01/17/nPndQo.md.jpg” alt=“nPndQo.md.jpg” border=“0”></a>
Denizevren _Mother_ Canm bakarmısın sence bu günü değerlendirmem gerekiyor mu ? Bilemedim ilk defa demiyorum ov test
_Mother_ Sinemm68 aşkım imkanın varsa al mesajına geç döndüm kusura bakma çünkü bugün koyulaştımı net pik oldumu bilmiyoruz ve çatlama günü çok önemli değerlendirmek için kaçırmamak gerekir
Sinemm68 _Mother_ ay valla almadım stres yaptırdı bana şey yapacam gün aşırı devam edecem bide bu ay olmazsa diğer ay baştan başka marka alacam