Zepeliz evet bana da o gün herkes yapma sezeryanla doğur vs dedi ama korkuyordum sezaryenden şansımı denemek istedim bakın zor tabi çocuk dünyaya getiriyorsunuz özellikle belden çok ağrı girdi bana ama duş rahatlattı birde doğurduğunuz an bitiyor sonradan bir acı ba çekmek yok düşününce toplamda 3-4 saat dayandım ve bir evlat dünyaya getirdim