Suni bana da verildi korkutmak istemem ama çok çok zor dayandım, muayeneyi doğumhanede yapıyorlardı en son götürdüklerinde beni sezaryene alın diyecektim artık ama açılmam baktılar ki 8 cm direkt doğumu başlattılar sonuç olarak normal doğurdum. Bence sezaryen isteme doğumdan sonra sezaryen olanlara göre çok daha iyiydim suniyi dene en azından