Seherkoseler ponck-123 ponck-123 27. Haftada bana olmadı açıkçası şuan 37. Haftamdayım 33 ten sonra başlıyor diye biliyorum 😊
Elifdddd gncglozclk inşallah öyledir dğnden beri cok paniğim gidemiyorumda hastaneye ama geçmezse cok rahatsız olursam gidicem devlete gidiyordum :)22 snde kontrol
gncglozclk Elifdddd bugun sancı cıktı kasılmalardan ılk defa bende yarına sezaryana yatıs yapcam dua et bana yavrum 🤲💕
Elifdddd B1cnm o senın dediğin bebek kendine yer acıyormus o haftalarda doktor bana öyle söylemişti cok normal cocuk kendıne yer ediyor dedi