Elifdddd 39 olcam saatler sonra benim gebelik basından beri oyle 🤦🏻♀️ hele 2 haftadır daha beter nasıl sert gergın uzanınca rahatım onun dısında tas var sanki karnımda oyle gergin ve sert bazıların da bu durum sancı diye cıkıyormus ama bende cıkmıyor doktor son zamanlar olur demıstı ama onun oncesı de normalmiş karnın buyuk demıstı bana bende patlıcak gıbı hissediyordum halen de oyle magnezyum rahatlatıyordu onu da 1 haftadır ıcmıyorum dogum yakın diye kestim sancıya engel oluyormus gercı hos yine sancım yok 😂